7 Nisan 2012

TÜM ZAMANLARIN EN İYİ MODA TRENDLERİ



2012 İlkbahar/Yaz trendlerinden bahsettim, eh moda ikonlarına da yer verdim derken aklıma sizler için bu listeyi hazırlamak geldi ve hazırladım. Bu liste dünyanın ikonlaşmış ve biz kadınların bir türlü vazgeçemediği bazı trendlerden bahsediyor. Büyük bir heyecanla hazırladığım bu kapsamlı listeyi sizlere sunuyorum!

1 Kalem Etek 
Kalem eteğin varoluşu Amerika’nın 1950’li yıllarına kadar uzanmakta. Şimdilerde kalem etek; boy, kumaş ve renk açısından biraz değişmiş olsa da, oldukça seksi bir görünüm yaratan daha fit gösteren bir arzu nesnesi ve şimdi tüm zamanların en iyi moda trendleri listemde sizlerle ;)

Nerede Giyilir? Ofis giyim için, çok popüler.

Kim Ünlü Yaptı? Christian Dior

Kim Seviyor? Eva Mendes, Victoria Beckham , Kim Kardashian



2 Kitten Topuk

Kitten topuğu yaygınlaştıran büyük moda ikonu Audrey Hepburn oldu ve o zamandan beri moda takipçileri tarafından tutulur oldu. 1960’lı yıllarda popülaritesini kaybetmeye başlasa da 1980’li yıllarda yeniden ortaya çıktı.

Stil İpucu: Yuvarlak minik topuklu ayakkabılar giymeyin. Bunlar sivri burunlarda çok daha şık görünüyor.

Kim Ünlü Yaptı? Audrey Hepburn

Kim Seviyor? Michelle Obama, Manolo Blahnik




# 3 Erkeksi Blazer

Blazer erkek giyimden ilham aldı ve erkeksi kesimlere sahip blazerler 1980’lerde popüler oldu. O yıllarda kadınlar bir çelişki olarak blazer giydi şimdilerde ise blazerler daha çok yönlü; kokteyllerde veya günlük kıyafetlerde hatta bir t-shirt ile harikalar yaratmakta ve bu benim favoriiim ;)

Kim Ünlü Yaptı? Katharine Hepburn, Diane Keaton

Kim Seviyor? Blake Lively, Kourtney Kardashian



4# Büyük Kolye 

Büyük kolyeler 2008 yılından bir trend olarak hayatımıza girdi ve bu trend herhangi bir kıyafet için kullanıldığında bile şahaneler yaratmakta. Benim içinse büyük kolyelerin en büyüleyici anı beyaz t-shirtlerle bir araya geldiğinde başlıyor ;)

Kim Ünlü Yaptı? Kleopatra.

Kim Seviyor? Herkes.



5# Klasik Trençkot

Moda Tarihi’nin en harika buluşu, klasik feminen görünümün anahtarı “trençkot”. Benim vazgeçilmezlerim arasında ;) vazgeçilmezlerim demişken yakın bir zamanda bununla ilgili bir haber daha yapıp sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Trençkot bir kadın için her zaman en büyük kurtarıcıdır. Yarattığı seksi görünüm dışında her türlü kıyafete uyum sağlar ve buda sağladığı en büyük kolaylıktır. Her sezon trend olması cabası. Benim seçimim krem rengi büyük düğmeli olanlardan yana.

Kim Ünlü Yaptı? Audrey Hepburn

Kim Seviyor? Herkes