26 Mayıs 2012

BUGÜNÜN GÜZELLİK SIRRI



IŞILTILI CİLT

Görüldüğü Gibi: Hazal Kaya

Nasıl Yapılır: Hazal Kaya gibi ışıldayan bir cilde sahip olmak ister misiniz? Öyleyse başlayalım.

Doğru ürünlerle cildinizde ışıltı yaratmanız mümkün. Nasıl mı? Şöyle ki; ilk yapmanız gereken cildi nemlendirmek ve makyaja hazırlamak. Bunun için en doğru üründe makyaj bazıdır. Baz uygulamasından sonra ışıltı verme özelliğine sahip fondöten yada pudra kullanmalısınız.

Baz Önerim: “Estee Lauder Spotlight” kendisi büyük bir memnuniyetle kullandığım şahane bir üründür ;) Tüm cilt tipleri ve tonları için uygundur. Benim için en güzel özelliği yağ içermiyor olması. Cildi anında mükemmelleştiriyor ve sağlıklı bir ışıltı kazandırıyor. Bu ürünü nemlendiriciden sonra uygulamanızı öneriyorum çünkü tam etkiyi o zaman veriyor. Fondöten kullanacaksanız bu ürünü hemen uygulanmalısınız. Sadece pudra uygulanacaksa 1-2 dakika bekledikten sonra kullanılmalıdır. Ben bu ürünü genelde nemlendiriciyle karıştırarak kullanıyorum ve sonuçtan memnunum.

Nemlendirici önerim: “Olay Multi-Radiance Günlük UV Korumalı Işıltı Veren Nemlendirici Krem” Cildinize ışıltı kazandırmak ama bunu fondöten yada pudrayla değilde nemlendiriciyle elde etmek istiyorsanız bu ürün sizin için biçilmiş kaftan.

Yazın makyaj yapmayı pek sevmediğim için bu ürünü kullanıyorum. SPF15 düzeyinde güneşten korunma sağlıyor. Işıltılı kompleksi sayesinde cildinize hissedilir derecede sağlıklı bir ışıltı kazandırıyor.

Fondöten önerim: “Oriflame Beauty Oxygen Boost Fondöten” Bu fondötene bayılıyorum. Cildin oksijen almasını destekleyerek daha parlak ve ışıltılı bir bir tene sahip olmanıza yardım ediyor.

Allık Önerim: “Bobbi Brown Shimmer Brick Compact” Pudra deniliyor olsa da ben allık ve aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve sonuç mükemmel. Yanaklarda ve aydınlatıcı olarak kullanacağınız bölgede harika bir ışıltı yaratacağından emin olabilirsiniz.