29 Haziran 2012

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA TRENDLERİ




Kilo vermeyi planlıyor ama bu nasıl yapacağınızı bilemiyorsanız 2012 yılının kilo verdiren trendlerine bir göz atın derim. Bu önerilerle fazlalıklarınızı saklamak yerine kıvrımlarınızı cesurca sergileyebilirsiniz.

1.Eğlenceli Zumba
Dansla zayıflamak trend haline gelmiş durumda ve bence oldukça eğlenceli ve sağlıklı bir yöntem. Dünyada milyonlarca insan tarafından yapılan zumba hem eğlenceli hem de çok kolay. Latin müzikleri ve dans adımlarıyla harmanlanan bu eğlenceli dans ile kilo vermeniz mümkün. Kalori yakar, kasları çalıştırır. Zaman kaybetmeden kendinizi bu dansın ritmine kaptırın ;)

2.Yeşillikler İçinde Kahvaltı
Taze otlar, sebzeler ve sebze suları artık daha çok tercih ediliyor. Bunun yanında lifli kahvaltı gevrekleri, meyveli yoğurtlarda yükselişte ve oldukça sağlıklı.

3. Online Zayıflama
Sizde yoğun çalışma temposunda program dahilinde incelmek isteyenlerdenseniz işte yeni bir alternatif. Lose It!, Runkeeper, My Net Diary, My Fitness Pal gibi Iphone ve Ipod uygulamalarıyla diyet ve egzersiz programı çıkarıp takip edebilir, ne kadar kalori yaktığınızı ölçebilirsiniz.

4.Soğuk Lipoliz
Bölgesel fazlalıklarından kurtulmak isteyenlerin en çok tercih ettiği yöntem: Soğuk Lipoliz. Bu yöntemle yağ hücreleri dondurulmakta ve vücuttan atılmakta. 18 yaşından büyük herkesin güvenle yaptıracağı ağrısız bir yöntem.

5.Dr.Deluz’un Çorba Dünyası
“21 Günde 10 Kilo” adlı kitabıyla gündem yaratan Dr. Deluz çorba yapımında tuz, yağ, un, tereyağı gibi malzemeleri çıkarmanızı öneriyor. İlk denemelerde size tatsız gelebilir ama sarımsak, soğan, maydanoz eklemede özgürsünüz. Brokoli çorbası favorim.

6.Bol Bol Sebze Tüketin
Sebze yoğunluklu diyetlerin hızlıca diğer diyetlerin yerini almış olması bir başka trend. Araştırmalar sebze ve yeşillik tüketimi arttıkça hastalıklara yakalanma riskinin düştüğünü gösteriyor. Sizde sebze tüketerek dengeli beslenir ve kolaylıkla fazlalıklarınızdan kurtulabilirsiniz.

7.Yağ Yakan Yiyecekleri Tercih Edin
Daha fazla kalori yakmak için metabolizmanızı hızlandırmalısınız. Bunun için en büyük yardımcınız tabii yiyecekler. Benim favorilerimden brokoli,salatalık bunun dışında kabak, yeşil fasulye, karnabahar gibi koyu yeşil yapraklı sebzeleri ve kivi, greyfurt gibi az şekerli meyveleri dolabınızdan eksik etmeyin.

8.Hareket Edin
Spor salonları size göre değilse kendinize aktif kalmanızı sağlayacak yeni egzersizler bulmalısınız. Kangoo Jumps’la zıplayarak yağlarınızı kolaylıkla yakabilirsiniz mesela.