3 Temmuz 2012

OLMAZSA OLMAZ !!



Listemin ilk sırasını tabii ki fulara veriyorum. Ben her renkten her modelden fulara aşığım bu aşk öyle ki dolabımın %60’ı fularla dolu ;) Fularlarımı genelde tayt kombinlerimde kullanıyorum ve fularla aynı renk küpe takmazsam olmazz.

Babetler olmazsa olmazımdır. Babetleri her türlü kıyafetle giyinebilirim ki babetler zaten bunun için var değil mi ama ;)

Aksesuarlardan yüzüklerrr ve küpeler ve uzun upuzun kolyeler… Yüzüklerde büyük gösterişli olanları seviyorum, ve genelde işaret parmağımda kullanırım. Kolyeyi yaz kombinlerimde mutlaka kullanırım ve uzun olması tercihimdir.

Siyah beyaz pembe ve neon renkler… Renkli giyinmeyi her zaman sevmişimdir ancak pembe olmazsa olmaz rengimdir. Neon renkler, pastel renkler beni her zaman kendine çekmiştir. Ayrıca siyah, beyaz ve pembenin bir arada kullanıldığı kombinlere bayılırım.

Koyu renk ve yırtık jeanler… Beni jean giyinirken görmek oldukça ender bir durumdur. Fakat koyunun en koyusu renkte ve abartı olmayacak şekilde yırtık jeanler her durumda tercihimdir.

Her renk ve modelden Mini etekler… Yaz yada kış fark etmez, mini eteklerimden ayrı yaşayamam ;)

Dizüstü çizmelerim, dantelli çizmelerim ve pembe kovboy çizmelerim… Evet bir diğer arzu nesnelerim!!

Düşük omuzlu salaş tişörtler… Bronzlaştığım zamanlarda içinde olmaktan mutluluk duyduğum tişörtlerim her zaman düşük omuzlu ve oldukça salaştır.

Saçlarda doğal dalgalar ve at kuyruğu, örgüler… Saçlarım! Onlar benim en güçlü aksesuarım. Renk konusunda takıntılı olmamakla beraber oldukça değişkenimdir. Beni her ay farklı bir saç rengiyle görmek mümkün. Tercih ettiğim modellere gelince; doğal dalgalar bana kendimi her zaman iyi hissettirir. Yazları saçlarımı genelde at kuyruğu yaparım. Vee örgülerr… Benim gibi düşünen var mı bilmiyorum ama saçlarımda örgü kullanmak bana kendimi tanrıça gibi hissettiriyor ;)

Neon ojeler… Tırnaklarım her zaman ojelidir ve neon ojeler olmazsa olmaz.

Dantel … Çantada, etekte, tişörtlerde, çoraplarda ve hatta aksesuarlarda sevdiğim bir ayrıntıdır.

Salaş hırkalar… Salaş ve her renkten hırkalarımı tayt ve kot şortlarımla vee gladyatör çizmelerim ve pembe kovboy çizmelerimle kombinlediğimde keyfime diyecek yok ;)

Gece gezmeleri, düğün ve davetlerde uzun etek kesimini kendime pek yakıştırmadığım için genelde mini kıyafetleri kullanırım ve bunları genelde zıt renklerde platform topuklarla tamamlarım.

Ve son olarak bikini tercihime gelirsek; bikinilerde renk paleti oluşturmayı çok seviyorum. Güneşten arta kalan zamanlarımda salaş beyaz tişört yada mini gömlek elbiseler içinde tatilin keyfini çıkarırım.

Arzu nesnelerimi fotoğraflamak isterdim fakat fotoğraf makinemde bir problem var tamir olduğunda dolabımı baştan aşağı çekeceğime söz veriyorum ;)