1 Ağustos 2012

0 ŞIK VE KOLAY SAÇ MODELLERİ

PLAJ DALGASI
Çekici ve kolay!

Bu muhteşem ve bir o kadarda doğal görünümü sizde saçlarınıza yaşatabilirsiniz. Nasıl mı? İlk yapmanız gereken saçlarınızdaki elektriklenmeyi engelleyecek serumu uygulamak olmalı. Daha sonra saçlarınıza güç kazandırmak için hacim veren köpüğü saç diplerinizden uçlarına kadar uyguladıktan sonra saçlarınızı baş aşağı sallamalısınız. şimdi saçlarınız bu doğal dalgalara bürünmeye hazır. Yapmanız gereken tek şey parmaklarınız yardımıyla saçlarınızı bükmek, bu işlem saçınızdaki doğal dalgaları belirginleştirecektir. Son olarak saçlarınızı (ne çok sıkı nede çok gevşek) topuz yapıp köpüğüm kurumasını beklemelisiniz. Köpük kuruduktan sonra saçlarınızdaki dalgaların güzelliğini yaşayabilirsiniz.



HACİMLİ AT KUYRUĞU
Klasik at kuyruğunun modern versiyonu!


1.ADIM
Saçınızın parlak görünmesini sağlamak için parlaklık veren serumu saçlarınıza uygulayın.

2.ADIM
Yüksek ve pürüzsüz bir at kuyruğu görünümü elde etmek için saçlarınızı düzgünleştirme özelliğine sahip bir fırça yardımıyla tarayın ve saçınızı çengelli lastik tokayla toplayın. Saçınızında küçük bir tutam alarak tokanın etrafına sarın ve sonra tel tokayla tutturun.

3. ADIM
Saçınızın kuyruk kısmını kabartın daha sonra kabarttığınız saçı düzeltmek için hacim veren saç spreyi uygulayın.

GEVŞEK TOPUZ
Şık ve kolay!

1.ADIM 
Havluyla kurutulmuş saça hacim veren köpüğü uygulayın.
2.ADIM
Saçınızı fön yardımıyla orta derecede ısı kullanarak ve fırça yardımıyla kurutun.
3.ADIM
Saçınızı gevşek at kuyruğu yapın ve kuyruk kısmını tel toka yardımıyla dağınık topuz haline gelecek şekilde sarın.
4.ADIM
İnce siyah saç bandını saçınıza takın ve spreyle saçınızı sabitleyin.






KALIN TOPUZ
Şık ve rahat! 

1.ADIM
Saçlarınızı at kuyruğu yapın. 

2.ADIM
Kalan kuyruk kısmını topuz yapın daha sonra elastik bir toka ile sabitleyin. 

3.ADIM
Daha dolgun görünmesi için hafifçe topuz kenarlarını dışa doğru itin. 

4.ADIM
Güçlü tutuşa sahip saç spreyi yardımıyla saçınızı pürüzsüzleştirin.

Hiç yorum yok: